Després de dos mesos de confinament, seguim treballant remotament i dedicant tots els esforços en el benestar de les persones que viuen en els habitatges que gestionem. Els nostres objectius es mantenen intactes i les ganes de treballar també! Aquest és un breu resum de la nostra activitat durant aquests 2 mesos.
ACOMPANYEM EMOCIONALMENT A LES PERSONES LLOGATERES. Hem fet 839 trucades i 1.358 missatges (àudios i/o missatges per Whatsapp) a les famílies que viuen en els habitatges que gestionem tant per suport emocional com per a orientació i suport en la gestió de recursos.També hem realitzat 425 coordinacions amb serveis socials o serveis especialitzats . No deixem ningú enrere!
AJUSTEM LES RENDES DE LLOGUER. Hem activat 60 pròrrogues tàcites de tots aquells contractes de lloguer que arriben al seu venciment, i hem ajustat la renda de lloguer a la baixa en 69 contractes amb persones que han sofert una davallada d'ingressos econòmics a conseqüència de la situació derivada de la pandèmia.
FEM ASSESSORAMENT I SUPORT EN TEMES D’INSERCIÓ LABORAL. Hem fet 107 trucades telefòniques a persones que viuen als nostres habitatges i s'han quedat sense feina: hem assessorat a 38 persones en la cerca de feina, de les quals 23 han presentat CV i 5 han trobat feina durant aquests dies. També hem donat suport a 19 persones en la tramitació de l’atur i altres ajuts per via telemàtica.
BUSQUEM PISOS BUITS. Hem captat 5 habitatges durant l’estat d’alarma. Hem signat els pisos de manera remota. Hi podran anar a viure famílies en situació vulnerable. Hem fet 241 trucades per intentar captar pisos buits. 3 famílies han pogut instal·lar-se al seu nou habitatge signant contracte de manera digital.
GARANTIM TOTS ELS MANTENIMENTS D’URGÈNCIA QUE AFECTEN L'HABITABILITAT I LA SEGURETAT DE LES PERSONES. Hem tramitat 64 incidències de manteniments d’urgència en els habitatges que gestionem.
GESTIONEM LES FACTURES I ELS PAGAMENTS: Gestionem totes les factures de proveïdors, pagaments de lloguers a propietaris i justificacions econòmiques dels programes. Triguem 29 dies en pagar els proveïdors.
Mesures #Hàbitat3COVID19